středa 18. března 2009

59. den - SDK, obklady v koupelně

Tak nejdříve rest z minula ohledně ostění oken - používáme klasické PVC lišty, do kterých se vloží deska, druhá strana se přikotví k CD profilu. Vnější rohy samozřejmě ALU.
Další foto je již z koupelny, došlo již k obkládání stěn a k sestavení sprchového koutu.



15 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Sleduji Vaši stavbu již několik týdnů, je to úžasné, plánuji se do podobné pustit. Můžete mi napsat na kolik máte celý rozpočet a kolik jste již proinvestoval? Díky za odpověď V.Š.

Stavař řekl(a)...

Tak rozpočet máme do jednoho milionu a již teď víme, že se do něj spolehlivě vejdeme. Možná vás bude zajímat konkrétní položkový rozpočet - když mi uvedete svůj email, zašlu vám kalkulaci dřevostavby, kterou jsem si kdysi stáhl z internetu-docela sedí.

Anonymní řekl(a)...

díky moc za ochotu můj mail je spaca007@centrum.cz jestli mi poradíte další odkazy budu moc rád. Díky V. Š.

Anonymní řekl(a)...

Preju dobry den,
chystam se na podobnou stavbu, ale pouze chatky. Rad bych se zeptal, jakym zpusobem je do domu privedena elektrika a voda. Nebude napr. ve vzdusnem prostoru mezi zemi a spodnim zaklopem voda zamrzat? Diky a hodne stesti.
Jirka

Stavař řekl(a)...

Ano, prostup skrz podlahu může být slabé místo, nicméně prostup má tak 40 cm v průměru a vše je prosypáno drceným polystyrenem. Takže strach nemáme, navíc pod barákem tolik nemrzne jako na místech vystavených přímému mrazu. Hodně štěstí i vám!

Unknown řekl(a)...

Po nějaé době jsem optět navštívil tvůj blog a koukám že jde práce pěkně od ruky.. jen tak dál a za chvíli se stěhuješ...

Anonymní řekl(a)...

Mohu rovnez poprosit o zminovany rozpocet? Diky.
ladistrpis@centrum.cz
Lada

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, mohu take poprosit o rozpocet? JBwhiskey@atlas.cz
Diky a preji hodne zdaru.
Bob

Anonymní řekl(a)...

Pěkný den.
Dřevostavba je mi nejbližší. Zatím nejsou peníze. Na patkách mi to připadá zajímavé. Proto sleduji Vaši tvořivost. Hledal jsem po internetu někde rozpočet materiálu na dřevostavbu, ale nenašel. Prosím pošlete mi váš, nebo dejte odkazy, kde hledat. Díky.
Petr
pesustek@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, sleduji Vaši stavbu od základů - tedy od patek. Jde vám to fakt pěkně od ruky. Zahájili jsme výstavbu dřevostavby RD na patkách, částečně svépomocí, budeme se snažit psát na náš web www.kamaro.cz.
Mohl bych také poprosit o zaslání rozpočtu na email kamaro@kamaro.cz, abych mohl provést srovnání?
Děkuji Roman

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, prosím můžete mi poslat rozpočet na RD, právě se mi schází cenové nabídky, někdy jsou to až statisícové rozdíly. Moc by mi to pomohlo. Dík. vatoman/zavinac]seznam.cy

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, mám rovněž problém sehnat rozpočet na dřevostavbu - mohla bych poprosit o zaslání rozpočtu či odkazu na adresu lucie.klouckova@volny.cz ? Díky moc, s pozdravem L. Klouckova

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den. Mohl bych také poprosit o zaslání onoho položkového rozpočtu k dřevostavbě? Posbíral jsem zatím jen nějaké ke zděným RD, z nichž se tu a tam dá něco použít, nicméně rád bych nastavil zrcadlo i dřevostavebným parametrům (srovnání s cenovou nabídkou, kterou jsme na náš projekt dostali). Děkuju! Přeju co nejméně trablů s Vaším supr domem! stopro@centrum.cz

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, právě jsem narazil na Vaši stavbu, moc mě to zaujalo, uvažuji již několik let o dřevostavbě svépomocí a líbí se mi Vaše dispozice domu, s tím že moje řešení je o něco delší cca o 3m, neboť mám dvě ratolesti. Také si myslím že bych se svépomocí do milionu vešel. Byl by jste tak hodný a zaslal mi Váš položkový rozpočet? podobné stavby se pohybují na netu kolem 2-2,5 milionu, což mi přijde naprosto přehnané, hlavně pro zručného kutila. Děkuji moc za ochotu Martin Š, mail: mscheb72@gmail.com

Unknown řekl(a)...

Ahoj,

pokud by ti zbylo trochu času, pošli mi prosím také rozpočet, který jsi zmiňoval ve výše uvedeném příspěvku na e-mail jedlicka.info@gmail.com

Díky a do nového roku přeji hodně úspěchů

S pozdravem

Honza